Verzending

Wegens de feestdagen is het in december erg druk bij PostNL. Het kan daarom zijn dat je zending enkele dagen vertraging oploopt. Wil je de zending kunnen volgen? Kies dan bij het afrekenen voor pakketzending.

 

Verzending van producten die je bij ons besteld gaat in samenwerking met de service van PostNL. Uiteraard wil je graag weten wanneer je producten worden geleverd. Dat is afhankelijk van het product dat je hebt besteld en de verzendmethode die je hebt gekozen. We hebben hieronder nuttige informatie voor je neergezet. Let wel op: de genoemde waarden zijn indicaties en kunnen in sommige gevallen afwijken. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 zijn geplaatst, worden dezelfde dag in behandeling genomen.
  • Bestellingen die na 16:00 worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.
  • Gepersonaliseerde producten moeten speciaal gemaakt worden. De levertijd daarvan is, afhankelijk van het product, meestal langer.
  • Per bestelling is het product met de langste levertijd bepalend voor de levertijd van het gehele pakketje.

 

Verzonden op 92% geleverd op 7% geleverd op 1% geleverd op
Zaterdag/zondag/maandag Dinsdag Woensdag Donderdag
Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag
Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag Dinsdag
Vrijdag Zaterdag Dinsdag Woensdag

 

 

Product Besteld vóór 16:00, verzonden na: Besteld na 16:00, verzonden na:
Producten op voorraad Zelfde of eerstvolgende werkdag Eerstvolgende werkdag
Teksticaps 1-4 werkdagen 2-5 werkdagen
Festiglasses 1-4 werkdagen 2-5 werkdagen

 

Retournering

Retournering van producten is mogelijk binnen 14 dagen na aankoop. Dit retourrecht is alleen geldig voor producten die ongebruikt zijn, geen beschadigingen bevatten en voorzien zijn van de originele verpakking.

  • Retourrecht geldt niet voor producten waarbij hygiënerisico’s kunnen ontstaan (tenzij anders met de klant afgesproken), dit geldt voor iedere variant van de Festicap. Deze producten worden bij retournering vernietigd.
  • Retourrecht geldt niet voor producten die op maat worden gemaakt.
  • De verzendkosten die over de aankoop zijn betaald, worden enkel teruggestort bij de retournering van de volledige aankoop. Bij een gedeeltelijke retournering van een order worden er geen verzendkosten teruggestort.
  • Verzendkosten voor het retourneren van een aankoop zijn voor de klant en deze kosten kunnen dan ook niet bij Umake worden gedeclareerd.

Voor retourneringen moet eerst via email (info@umake.nl) contact worden opgenomen, voordat deze administratief in behandeling kunnen worden genomen. adres voor retournering van producten is:

Umake

Mercuriusstraat 309

2172CD Sassenheim